خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور به مناسبت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان  شهید سید حسن نصرالله

بیانیه سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور به مناسبت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان  شهید سید حسن نصرالله
کد خبر: ۹۶۳۲۳۱۲
|
۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۴


 بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳
سید مقاومت، عبد صالح خدا، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان پس از عمری مجاهدت و مبارزه با رژیم پلید صهیونیستی به شهادت رسید و به قافله شهدای کربلا پیوست.

 این شهید والا مقام که از تربیت شدگان مکتب حضرت امام خمینی(ره) بود در تمام عمر با برکت خود لحظه‌ای از مجاهدت در راه آرمان‌های اسلام اصیل فاصله نگرفت.
 بدون شک ایشان در اوج قله اخلاص، ولایت مداری، و بصیرت قرار داشت و همواره در آرزوی شهادت می‌زیست.
 دشمنان اسلام و بشریت بدانند که خون شهید نصرالله همچون  خونی مقدس در رگ‌های مقاومت جریان خواهد یافت و مشعل مبارزه با نماد ظلم و استبداد جهانی رژیم جنایتکار کودک‌کش صهیونیستی و پشتیبانان آن را پرنورتر و پیروزی و نصرت الهی را تسریع خواهد نمود. 
ایسثادگی و مقاومت مظلومان و آزادگان با شهادت مردان بزرگ متوقف نخواهد شد بلکه عزمشان را برای مقاومت در برابر اشغالگری و ظلم، منسجم‌تر و مقاوم‌تر خواهد نمود. جامعه مهندسین بسیجی کشور  این ضایعه جبران ناپذیر را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت تبریک و تسلیت عرض نموده و ضمن عرض  محکوم نمودن این جنایت آمادگی خود را در اطاعت از فرامین مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای عزیز(مد ظلله العالی)   در ادامه راه شهدای مقاومت اعلام می‌دارد.
  روح مطهر شهید سید حسن نصرالله با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران وفادارش محشور گردد. 
فَإِنَّ حِزبَ اللَّهِ هُمُ الغالِبونَ

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار